donderdag 12 september 2013

Give away!!

Onderweg naar het zwembad bedacht ik me dat ik zin heb in een nieuwe give away...

Dit keer een beetje anders dan anders, iets dat niets te maken heeft met haken of naaien maar alles met bloggen!

Ben jij toe aan een mooie, persoonlijke blogbanner? Met jouw kleurtjes, jouw blognaam, een die voldoet aan jouw persoonlijke wensen?

Dan is deze giveaway iets voor jou!

Bij 75 volgers geef ik een op jouw persoonlijke wensen aangepaste blogbanner weg!
Wat moet je doen?
- gezellig mijn blog volgen (en ik kom de jouwe volgen)
- een berichtje posten hier onder, zodat ik weet dat je mee wilt doen.
- als je n berichtje op jouw blog post over deze giveaway maak je dubbel kans.

Als ik 75 volgers heb verloot ik de banner onder de gene die n berichtje hebben achter gelaten.

Binnenkort post ik mijn eigen nieuwe banner! Stay tuned!

31 opmerkingen:

  1. Ja ja JAAAAA. Ik wil heel graag winnen! ( maar dat begreep je zeker al.) als ik nu nog wist hoe ik je op mijn site kon zetten.... (Ja een enorme computer nono ben ik!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk! Dat vind ik nou eens een toffe give away! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja lekker half gelezen uit enthousiasme ;-) ik wil hem winnen omdat..... Euh kijk mijn blog eens , het mag wel wat vrolijker, en ik kan bij lange na niet mooi fotograferen voor een banner! Ik ga een linkje maken!

      Verwijderen
  3. WAAAAAH, dit is een give away die ik zó graag wil winnen!!!
    Normaal ben ik niet zo extreem hebberig, maar dit is iets wat ik al zolang zoo graag wil.
    Ik wil zo graag iets moois met mijn Mascotte aapjes en mijn * Haakjuffie * naam erbij..
    Mijn banner nu is zo simpel en ik stoor me er al een poosje enorm aan.
    Ik hoop dus dat ik deze winnen mag.

    Volger was ik en blijf ik ;)
    en je bent al gelinkt op mijn blog.

    Ook super bedankt voor je mooie verjaardags kaart lieve meid!
    Fijn weekend , veel liefs xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je t kaartje hebt ontvangen ;) en je zit bij deze dubbel in de pot ;)

      Verwijderen
  4. ik volg mee met de andere pc nono's
    ik doe graag mee met je give away ,alleen al om men saaie boel op te vrolijken
    hopelijk komt e rniet teveel concurentie hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oohh ps, ik doe ook een give away bij 50 volgers ,dus als je wil .......


      thx

      Verwijderen
  5. WAUW, wat een TOFFE give-away. Doe graag mee. Het heeft me heel wat hoofdbrekens bezorgd voordat ik "in de lucht was", met een eigen blog. Een eigen banner zou beslist de kers op de taart zijn!!!!
    Ga je linkje op mijn blog plaatsen (Yes, dubbele kans!!!)en uiteraard volger worden.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia, zelf doe ik dit al jaren, en aangezien mijn snailmails en pakjes steeds niet over komen dacht ik: laten we er dit keer eens iets digitaals van maken :-).
      Wat is je bloglink?

      Verwijderen
  6. Jaaa ik doe graag mee met je giveaway! Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen, en vind de layout lastig om te doen. En al bloggers zie je vaak zulke leuke dingen! Ik ben je gaan volgen met bloglovin en ik heb een linkje geplaatst op mijn blog! Kom je snel kijken?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi bee, gezellig! heb je blog gespot, ziet er gezellig uit

      Verwijderen
    2. En je bent gelijk volger geworden! leuk!

      Verwijderen
  7. Geweldig wat leuk zeg! Ik doe niet mee omdat ik best wel content ben met de banners die ik zelf maak ;) maar ik heb het wel gedeeld op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa jouw banner is ook errug leuk, mooi zo laten ;) dank je wel voor t linken ;)

      Verwijderen
  8. wat een originele give away! ik doe graag mee... ik ben zelf nog niet veel verder gekomen dat mijn blognaam bovenaan...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ik word natuurlijk volger en plaats een linkje op mijn pagina give aways...

      Verwijderen
    2. Hoi elke welkom! Ga zo eens even op je blog neuzen , gezellig!

      Verwijderen
  9. Hoi hoi! Ik vind je blog ontzettend leuk en ben je ook gaan volgen! Ik doe verder niet mee met de give-away, maar noem je wel op mijn weblog. Ben zelf ook lekker aan het fröbelen aan mijn banner en dat geeft me veel voldoening hihi. Jij veel succes met de 70 volgers! Gaat vast lukken :D.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welkom!! jij hebt ook een leuke blog! dus ben je gezellig komen volgen

      Verwijderen
  10. Wat leuk! Ik ga het volgen... jammer dat ik mijn blog niet echt op orde krijg. Moer er echt een beetje beter voor gaan zitten want al die links zien er zo cool uit... geen idee hoe je dat doet ;-) En een echt banner... cool ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom! Volg je blog :-) leuk dat je ook aan t snailmailen bent!

      Verwijderen
  11. Ik las je reactie op mijn blog (over de plaid, gaat vast mooi worden...) en ben eens even terug gaan kijken. Ik ga je volgen hoor! Je hebt een leuk blog met lekker diverse berichten. En o ja, ik doe mee met deze leuke give away en plaats een link op m'n blog. gr. Hennie p.s. op mijn blog ook een give away...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welkom!! ben ook erg benieuwd naar jouw plaid! Ik durf er op de een of andere manier niet aan te beginnen, bang dat ik ze niet recht aan elkaar krijg haha. Enfin, ik kom jou ook gezellig volgen en leuk dat je mee doet met deze give away!

      Verwijderen
  12. Dat is nog eens een leuke give-away. Daar ben ik zelf helemaal niet goed in. Ik heb ook een give-away. Zou leuk zijn als je meedoet.
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LEUK, LEUK, LEUK! Ik blog sinds maart maar heb alleen maar een blog naam....
    Zou niet weten hoe ik zoiets moet maken, dus komt deze give away mooi even mooi uit!
    Nu maar hopen dat je snel op je aantal zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zeg, deze post heb ik echt helemaal gemist!! Heel gek, want ik WIL DIT ECHT ZOOOOO GRAAG WINNEN!!! Ik stoor me al zooo lang aan de simpele lay-out van mijn blog, maar ik heb er zelf nul verstand van en ik wìl hem wel veranderen maar ik zou echt niet weten hoe....HELP!! Dit is echt de leukste give away ever!! Ik ga meteen ook een linkje op mijn blog zetten! Thx, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En uiteraard volgde ik je al hè, maar dat wist je.

      Verwijderen
  15. Via Ilse hierboven kwam ik bij jou terecht en zie, een volger bij! ik doe ook graag mee...Als je gaat piepen op mijn blog, weet je waarom! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom!! Veel plezier hier, ik zal ff op je blog neuzen ;) en volg je uiteraard terug!

      Verwijderen